1.Wydział Rosja 7/10 2.Szósty Stopień Oddalenia 7/10 3.Człowiek z lodowca 6/10 4.Narzeczona dla geniusza 5/10 5.Lemur zwany Rollo 5/10 6.Roxanne 4/10
Małe zainteresowanie jego osobą tutaj jest po prostu załamujące
za film "Człowiek z lodowca"...