TMPM to jeden z najbardziej kultowych horrorów. Ale potem to już równia pochyła. No, może jeszcze Ducha dało się oglądać, choć akurat to był tzw. horror familijny. Reżyser filmów klasy B. Ale jakiś tam sentyment do jego filmów mam.
Moja lista przebojów Hoopera:
1. Lifeforce !!!
2. Miasteczko Salem
3. Teksańska masakra piłą mechaniczną
4. Duch
5. Zjedzeni żywcem
6. Krwawa masakra Hollywood
7. Maglownica
https://naekranie.pl/aktualnosci/tobe-hooper-nie-zyje-rezyser-kultowego-ducha-mi al-74-lata-2255132
Niech mu ziemia lekką będzie, wielki klasyk swojego gatunku.